شهر آندروید

ساخت وبلاگ

Fighting Games: Fatal Fight 1.2.68 + Mod – بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده “مبارزه مرگبار” اندروید
پیشنهاد ویژه به تمامی دوستداران بازی Shadow Fight 2

Fatal Fight – مبارزه مرگبار بازی بسیار زیبا و اعتیادآور از استودیوی بازیسازی Fighting Games در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای مخصوص دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و با ده ها دانلود از برترین بازی ها به شمار می رود و مورد تحسین بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. داستان بازی از این قرار است که صدها سال قبل White Lotus Clan جان خود را برای جلوگیری از ریخته شدن خود مردم بی گناه و آوردن صلح و دوستی به پادشاهی از دست داد! همه چیز در صلح و آرامش بود و مردم در امنیت زندگی می کردند! استاد کونگ فو Kai به پادشاهی آمد و اوضاع روستا را به هم ریخته دید! تمامی مردم بی گناه توسط نینجاها کشته شده اند و تمامی دوستان و خانواده اش نیز به قتل رسیده اند! هم اکنون در نقش Kai ظاهر شوید و تمامی تلاش خود را برای گرفتن انتقام خون مردم، دوستان و خانواده خود به کار بگیرید! اگر به بازی های مبارزه ای اندروید علاقه دارید ما به شما بازی فوق العاده زیبای Fatal Fight را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Fatal Fight اندروید :

* ظاهر شدن در نقش Kai قهرمان اصلی بازی

* شامل 5 منطقه اصلی برای کاوش و مبارزه

* 10 نوع مهارت مبارزه منحصر به فرد و عالی

* شامل 50 مرحله چالش برانگیز و بسیار مهیج

* هزاران دشمن با مهارت های کونگ فوی مختلف

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Fatal Fight هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین ورژن ان را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های اکشن و مبارزه ای معرفی نموده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.2.68 :

* رفع باگ های بازی و بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Fatal Fight - بازی مبارزه مرگبار اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Fatal Fight Android Apk Game , Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 700 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:19

Hitman: Sniper v1.5.54790 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز هیتمن اسنایپر اندروید همراه دیتا – آفلاین
امتیاز 4.5 از 5.0 و قیمت 2.99 دلار در Google Play
پیشنهاد ویژه

Hitman: Sniper سری جدید بازی فوق العاده زیبای هیتمن از استودیوی بازیسازی SQUARE ENIX Ltd برای آندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل با قیمت 2.99 دلار در پلی استور عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا نسخه فول و کاملا تست شده ان را همزمان با انتشار حضور شما دوستداران بازی های اکشن معرفی نماییم. مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را ترک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز، هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است ؛ مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار هم که در Hitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Hitman: Sniper هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Hitman: Sniper اندروید:

* بیش از 150 ماموریت مختلف برای انجام دادن

* باز کردن و جمع آوری 15 سلاح مختلف برای استفاده

* انجام ماموریت هایی ویژه در انواع مکان های مختلف

* پشتیبانی از لیدربورد برای رقابت با دوستان جهانی

* گرافیک چ دی، صداگذای مهیج و کنترلرهای عالی

بازی Hitman: Sniper هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که بررروی دستگاه های گلکسی اس فور، ال جی G3 و سامسونگ تب تری تست شده و به صورت کاملا آفلاین بدون نیاز به اینترنت اجرا میشود. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن، اسنایپری و هیتمن هستید تحت هیچ شرایطی Hitman: Sniper را از دست ندهید.

تغییرات نسخه ی v1.5.54790:

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید
* یک آپدیت بزرگ با ویزگی های فوق العاده : تم جدید مخصوص کریسمس با ده ها ویژگی جدید و عالی.

 

دانلود Hitman: Sniper - بازی خارق العاده هیتمن اسنایپر اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Hitman, Sniper Android Apk , New Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 454 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:15

Real Steel HD v1.27.1 + Mod – بازی محبوب و هیجان انگیز “نبرد ربات ها” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Real Steel HD به فارسی (فولاد واقعی) بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های رزمی، تخیلی و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما در نقش روبات هایی قدرتمند در دو حالت مسابقات و مبارزه ی آزاد به جنگ با ربات های دیگر می روید. این بازی که به صورت تن به تن صورت می گیرد از بهترین بازی های رزمی اندروید به شمار می رود که داستان آن به آینده ای نزدیک برمگیردد، جایی که ربات های یک تنی در رینگ مسابقات با یکدیگر به رزم می پردازند و تنها یک پیروز و یک زنده از آن خارج می شود! این بازی که بر اساس فیلم محبوب Dream works طراحی شده است تا به امروز بیش از 6 میلیون با از پلی استور دریافت گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کیفیت صداگذاری عالی تجربه ی بهترین بازی جنگ ربات ها در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد!

برخی از ویژگی های بازی Real Steel HD اندروید :

  • بازی به صورت دو حالت مسابقه ای و آزاد
  • بازی در مسابقاتی دشوار برای باز کردن ربات های جدید
  • مبارزه با ربات های بسیار بزرگ و هیجان انگیز
  • امکان ایجاد ربات اختصاصی توسط بازیکن
  • بازی به صورت چند نفره با وای فای و بلوتوث
  • دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده
  • کنترلرهای ساده برای کنترل آسان ربات ها
  • کیفیت صداگذاری عالی برای افزایش هیجان

اگر از طرفداران بازی های رزمی هستید، بدون شک بازی فوق العاده زیبای Real Steel HD نیز برایتان جالت توجه خواهد بود که ما امروز جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت کنید. البته ناگفته نماند که نسخه مود بازی نیز قابل دانلود است.

 تغییرات نسخه ی v1.27.1 :

* افزوده شدن ویژگی های جدید کریسمس
* رفع مشکلات و ارتقای عملکرد بازی

 

دانلود Real Steel HD - بازی نبرد ربات ها اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Real Steel HD Android APK , Mod , Data , Google Play«Real Steel HD , بازی گرافیک عالی جنگ ربات ها اندروید, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 543 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:11

Spooky Realm v2.1 + Full/Mod – بازی اکشن و مهیج “قلمرو ارواح” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Spooky Realm – قلمرو شبه وار بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و شوتر از استودیوی App Interactive Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور (Google Play) عرضه شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم آن را در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های شوتر معرفی نماییم! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی و یک کارکتر دوست داشتنی قرار می گیرید که با در دست گرفتن سلاح های مختلف پا در قلمرویی شبح وار و مرموز می گذارید که باید تمامی دشمنان پیش رو از جمله عنکبوت ها، ارواح، زامبی ها و … را یکی پس از دیگری نابود سازید تا در نهایت به هدف اصلی خود که نجات مادربزرگ از چنگال آن هاست برسید! نبردهای شما در مکان های مختلف و متنوع صورت می پذیرد و با طیف گسترده ای از دشمنان مواجهید. در این بازی شما مکان های جدیدی را کشف می کنید ؛ به محل هایی مرموز صفر می کنید که در ابتدا همه چیز در آن ها عادی به نظر می رسد ؛ مثلا یک باتلاق کثیف و عجیب را کشف می کنید که در ابتدا مانند یک سرزمین پر از آب نبات است، اما در ادامه متوجه می شوید که در آن موجوداتی عجیب و غریب زندگی می کنند! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن اندروید هستید بازی سه بعدی و اچ دی Spooky Realm نیز می تواند برایتان جالب باشد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Spooky Realm اندروید :

  • بازی و نبرد در انواع مکان های مختلف و متنوع
  • در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند
  • کشف انواع مکان ها و محیط های مختلف و متنوع
  • از بین بردن طیف گسترده ای از دشمنان خاص
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری مهیج و کنترلرهای ساده

بازی Spooky Realm با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را برای اولین بار به همراه فایل نصبی مود (پول بی نهایت) برای دانلود قرار داده ایم که برروی همه دستگاه های اندرویدی نصب و اجرا خواهد شد. شما می توانید درصورت تمایل اقدام به دانلود بازی نمایید..

تغییرات نسخه ی v2.1 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید
* بهینه سازی های مختلف و بهبود گرافیک برای تجربه یک بازی اکشن بی نقص.

 

دانلود Spooky Realm - بازی اکشن قلمرو شبح وار اندروید + مود + دیتا

 

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Spooky Realm Android Apk , Mod , Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 619 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:07

Pixel Music Player + v2.2.1.01 Donated – موزیک پلیر عالی و قدرتمند “پیکسل” مخصوص اندروید
قیمت 2.24 دلار و امتیاز 4.2 از 5.0 در گوگل پلی
نسخه پچ شده بدون خطای لایسنس

Pixel Music Player Plus یک برنامه پخش موسیقی (موزیک پلیر) جدید و شیک با طراحی منحصر به فرد متریال برای اندروید است که استودیوی Nicola Caferra آن را با قیمت 2.24 دلار در پلی استور عرضه نموده و تا به این لحظه بیش از 5000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. با نصب این موزیک پلیر برروی دیوایس اندرویدی خود می توانید یک پلیر سبک، سریع، زیبا و قدرتمند را داشته باشید و موزیک های موجود برروی حافظه دستگاهتان را با بالاترین کیفیت ممکن پخش نمایید. این موزیک پلیر تمامی امکاناتی را که از یک موزیک پلیر کامل انتظار دارید را در اختیارتان قرار می دهد و از ان ها می توان به مواردی چون ویجت های شیک، پشتیبانی از دانلود اشعار، پشتیبانی از پخش موزیک های آنلاین موجود در صفحات وب و … اشاره کرد. این موزیک پلیر را نیز امتحان کیند که ایا ارزش خرید را دارد یا خیر؟!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pixel Music Player Plus اندروید:

  • طراحی فلت و فوق العاده متریال
  • پخش موسیقی های آنلاین
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف موزیک
  • اکولایزر قدرتمند و تری دی (3D)
  • دانلود خودکار و دستی کاور موزیک
  • دانلود آسان اشعار (Lyrics)
  • سفارشی سازی تم و رنگ برنامه
  • دارا بودن Queue Management هوشمند
  • تابع ویرایشگر تگ موزیک ID3
  • تب فولدر برای پخش موزیک از پوشه
  • 3 ویجت شیک برای صفحه اصلی
  • کنترلر استاتوس بار و قفل صفحه
  • پشتیبانی از دکمه کنترل هدست

اپلیکیشن عالی Pixel Music Player Plus هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما جدیدترین و اخرین نسخه پولی و کامل ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v2.2.1.01 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات مختلف برنامه.

 

دانلود Pixel Music Player Plus - موزیک پلیر قدرتمند و شیک اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Pixel Music Player Plus Android Apk , New Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 464 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:02

Xmodgames-Free Game Assistant v2.2.3 – اپلیکیشن فوق العاده هک و تقلب در بازی های اندرویدی
برنامه برای اجرا و کارایی خود به روت بودن دستگاه شما نیاز دارد

Xmodgames-Free Game Assistant یکی از بهترین، محبوب ترین و کارسازترین اپلیکیشن های تقلب در بازی های مشهور از جمله Clash Of Clans برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و بیش از 5 میلیون بار تنها از گوگل پلی دریافت شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود پول، سکه و دیگر آیتم های موجود در بازی های روز دنیا را افزایش دهید و به نوعی در بازی تقلب کنید! اپلیکیشن کاربردی Xmodgames-Free Game Assistant برروی همه بازی های آفلاین و آنلاین نظیر Shadow Fight 2، Asphalt 8 : Airboe، Dead Trigger 2، Boom Beach، Candy Crush Saga و … بخوبی و بدون مشکل کار میکند اما مانور ما در معرفی این برنامه برای بازی معروف کلش آف کلنز می باشد! به طور کلی اپلیکیشن معرفی شده به شما کمک می کند تا در وقت صرفه جویی کنید، بازدهی بازی را افزایش دهید و تجربه بهتری از بازی ها را در دیوایس خودتان به ارمغان بیاورید. بازی امکان هک و افزایش سکه و دیگر موارد موجود در بازی ها را برایتان به ارمغان می اورد اما در بازی کلش آف کلنز می توانید معین کنید که دهکده جستجویی شما بیش از x سکه و اکسیر داشته باشد، از آفلاین شدن بازیتان جلوگیری به عمل بیاورید تا دیگر به شما حمله نشود و یا به صورت تستی و آزمایشی به دهکده ها حمله کنید!

برخی از ویژگی های اپلیکیشن عالی Xmodgames-Free Game Assistant اندروید :

  • افزایش آسان و سریع سکه، پول و … موجود در بازی ها
  • پشتیبانی از صدها بازی مختلف که در پایین همین صفحه ذکر شده
  • امکان آنلاین نگه داشتن حساب بازی آنلاین شما نظیر کلش آف کلنز
  • اتک آزمایشی و تستی برای فهمیدن میزان قدرت بازیکنان و حمله واقعی
  • در اختیار قرار دادن بهترین مودها برای صرفه جویی در وقت شما برای پیدا کردن نسخه مود بازی ها
  • محیط کاربری بسیار آسان، بدون دردسر و بدون نیاز به دانش خاصی

اپلیکیشن Xmodgames-Free Game Assistant هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما جدیدترین و اخرین نسخه ی آن را به درخواست کاربران عزیز برای دانلود قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک و ب هصورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.2.3:

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات نرم افزار.

 

دانلود Xmodgames-Free Game Assistant - ابزار تقلب در بازی های اندروید !

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : برنامه هک آسان و سریع بازی ها اندروید , افزایش پول و اکسیر و سکه«برنامه هک واقعی کلش آف کلنز , ایکس مود اندروید , آموزش, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 547 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 14:01

Aqua Mail – email app v1.6.0.5 Pro/Patched – اپلیکیشن عالی و محبوب مدیریت ایمیل اندروید
امکان مدیریت همزمان چندین حساب از سرویس های مختلف
نسخه پرو، پولی و پچ شده با تمامی قابلیت ها

Aqua Mail – email app Pro/Patched نسخه پولی و فول اپلیکیشن معروف مدیریت ایمیل آکوآ میل از استودیوی Kostya Vasilyev برای دستگاه های اندرویدی است که به دلیل کاربردی بودنش نسخه رایگانش بیش از 5.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و هم اکنون قصد معرفی آن را داریم! بدون شک شما نیز دارای حساب ایمیل برای کارهای ضروری خود هستید و برای چک و بررسی آن می بایست از برنامه رسمی خودش استفاه کنید و یا از طریق صفحه وب به پن مدیریتی اش دسترسی داشته باشید. با استفاده از برنامه عالی Aqua Mail – email app می توانید در محیطی ساده به حساب ایمیل خود در سرویس های معروف Gmail، Yahoo، Hotmail، FastMail، Apple mail services، GMX، AOL متصل شوید و پیام های ارسالی، دریافتی، ذخیره شده خود را مشاهده و مدیریت کنید و به همه قابلیت های سرویس خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار که مورد اعتماد تمامی کاربران است به شما امکان متصل شدن راحت تر به سرویس های ایمیل خود را می دهد و دارای ویژگی های اضافی است که مفید واقع خواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Aqua Mail – email app اندروید:

* متصل شدن به سرویس های مختلف ایمیل با یوزر و پسورد

* مشاهده تمامی پیام های خود با امکان مدیریت توسط شما

* امکان دانلود فایل های ضمیمه شده در ایمیل های دریافتی

* امکان متصل کردن چندین حساب خود در سرویس های مختلف

* دارا بودن ویجت های اختصاصی کاربردی برای صفحه اصلی

* گرفتن نسخه پشتیبان از تنظیمات و حساب با امکان بازگردانی

* پشتیبانی و ترجمه به ده ها زبان انگلیسی، روسی، ترکی و غیره

اپلیکیشن Aqua Mail – email app هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین نسخه پولیو و کامل ان را برای دانلود قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را با یک کلیک و به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که: نسخه پیش رو از برنامه Aqua Mail – email app ؛  نسخه ی پولی و آنلاک شده است به گونه ای که ویژگی های اضافه تری نسبت به نسخه رایگان دارد. (مثلا امکان اضافه کردن دو یا چند حساب خودتان!)

تغییرات نسخه ی v1.6.0.5:

* بهینه سازی های مختلف و رفع باگ ها.

 

دانلود Aqua Mail - email app - مدیریت ایمیل اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : برنامه قابل اعتماد مدیریت جیمیل,یاهو,هات میل و, اندروید, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 509 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 13:57

Sleep as Android Full v20151220 build 1194 – نرم افزار ساعت زنگدار و حرفه ای خواب آرام مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از 10 میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال بهترین نرم افزار برای خوابیدن ارام خود هستید ما به شما اپلیکیشن Sleep as Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن محیط کاربری واقعا زیبا و توابع عالی بدون شک جامع ترین نرم افزار خواب ارام به شمار می رود.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Sleep as Android اندروید :

  • ساعت زنگ دار با انواع صداهای ارامش بخش همچون دریا و غیره
  • دارا بودن انواع پازل ها برای بیدار شدن کامل شما از خواب
  • ضبط صدای شما در خواب برای پی بردن به خروپف و مبارزه با آن!
  • نمایش نمودارهایی دقیق برای تاریخچه خواب شما – کامل
  • افزایش تدریجی حجم صدا برای جلوگیری از سر درد شما!
  • امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر

اپلیکیشن Sleep as Android هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما امروز جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مفید واقع گردد. همانطور که ذکر کردیم ؛ نسخه ای از نرم افزار Sleep as Android را که برای شما قرار داده ایم نسخه فول و آنلاک شده است و تمامی قابلیت های ان در دسترس هستند.

تغییرات نسخه ی v20151220 build 1194 :

* رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

 

دانلود Sleep as Android - خواب آرام اندروید!

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Sleep as Android App Apk , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 472 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 13:55

Moon+ Reader Pro v3.4 Patched/Modded – کتاب خوان قدرتمند “مون ریدر” با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
امتیاز 4.7 از 5.0 و قیمت 5 دلار در Google Play

Moon+ Reader Pro نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود می توانید یک کتابخانه ی آنلاین را همیشه همراه خود داشته باشید ! این اپلیکیشن قادر است کتاب ها را برای شما بخواند و دیگر نیازی به خواندن آن ها نداشته باشید! نرم افزار Moon+ Reader Pro یک کتابخانه ی آنلاین را در خود نهفته است که شامل تعداد بسیار زیادی از کتاب هاست و می تواند فایل های با فرمت TXT ، HTML ، EPUB ، UMD ، fb2 ، CHM ، ZIP و OPDS را برای شما بخواند . از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی نظیر دیکشنری آنلاین و آفلاین ، دارا بودن حالت شب ، دارا بودن 10 تم متنوع ، 5 حالت خودکار اسکرول ، گزینه هایی برای خواندن طولانی و سلامت چشمان شما و پشتیبانی از 38 زبان زنده ی دنیا اشاره کرد .

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Moon+ Reader Pro اندروید :

* دارا بودن بیش از 20 تم اختصاصی و زیبا با قابلیت سفارشی سازی

* امکان تنظیم فونت دلخواه برای نمایش فونت ها

* امکان هایلایت کردن متن ها توسط کاربر

* پشتیبانی ویژه از فرمت PDF با سرعت بالا

* پشتیبانی از زبان های زنده دنیا

* محیط کاربری ساده و کلاسیک

برای دانلود جدیدترین ورژن برنامه ی Moon+ Reader Pro به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

توجه داشته باشید که: نسخه ای از نرم افزار Moon+ Reader را که برای شما قرار داده ایم نسخه پچ شده است و به هیچ وجه با خطای لایسنس و ارور نسخه جدید مواجه نخواهید شد.

 تغییرات نسخه ی v3.4: 

* اضافه شدن ویژگی های جدید
* رفع مشکلات متعدد برای بهبود عملکرد

 

Moon+ Reader Pro - برنامه کتابخوان اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Moon, Reader Pro Android«برنامه جدید اندروید«برنامه کتابخوان اندروید«دانلود برنامه Moon, Reader Pro اندروید«نرم افزار خواندن صوتی کتابها اندروید, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 488 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 13:51

Beat the Boss 4 v1.0.7 – بازی هیجان انگیز و محبوب “ضرب و شتم رئیس 4” اندروید همراه دیتا
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 50.000 دانلود در مدت زمان بسیار کم
معرفی نسخه چهار بازی برای اولین بار – تست شده و آفلاین

Beat the Boss 4 نسخه چهارم از بازی محبوب و هیجان انگیز ضرب و شتم رئیس از استودیوی Game Hive Corporation برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن ان در پلی استور بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیشگام شویم و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های تسکین استرس معرفی نماییم! رئیس برگشته است تا زندگی را برای شما به جهنم تبدیل کند اما شما نیز از آن کارمندانی نیستید که به همه ی حرف های رئیس خود گوش دهید و همه ی آن ها را مو به مو انجام دهید، پس به مبارزه با او می پردازید! در این بازی همانند نسخه های قبلی شما با سلاح های مختلف و مرگبار رئیس خود را مورد ضرب و شتم قرار می دهید و به نوعی خشم خود را خالی می کنید!

بله… شما می بایست با انواع و اقسام سلاح های سبک و سنگینی که در اختیار دارید، رئیس خود را مورد ضرب و شتم قرار دهید و او را برای جمع آوری امتیازهای مختلف کتک کاری کنید! آیا شما نیز مایلید رئیستان را مورد ضرب و شتم قرار دهید و به زجر آورترین روش های ممکن او را شکنجه کنید؟! اگر جواب مثبت است، پس آماده باشید تا با ابزارها و سلاح های مختلفی که در اختیار دارید رئیس خود را شکنجه کنید و با Beat the Boss 4 یکی از مهیج ترین بازی اندرویدی را تجربه کنید! نسخه چهارم نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت واقعا چشمگیری داشته و حجم ان نسبت به نسخه سوم دو برابر شده است!

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Beat the Boss 4 اندروید:

  • جهان همه جانبه با 10 نقشه و 30 مرحله تعاملی
  • امکان سفارشی کردن همه چیز: سلاح، رئیس، مراحل
  • شامل بیش از 130 سلاح برای سرگرم کردن شما
  • بودن بیش از 180 کارفرمای مختلف برای ضرب و شتم
  • امکان بازی به صورت چندنفره و کتک کاری چند نفره
  • عکس العمل نشان دادن رئیس هنگام کتک خوردن
  • طراحی رنگارنگ، گرافیک اچ دی و صداگذاری مهیج

بازی Beat the Boss 4 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های هیجان انگیز معرفی می کنیم که می توانید ان را به همراه دیتا دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.7 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

دانلود Beat the Boss 4 - بازی مهیج ضرب و شتم رئیس 4 اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Beat the Boss 4 Android Games Apk , Obb SD , Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 538 تاريخ : دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت: 1:16

Gangstar Vegas v2.3.1a + Mod – دانلود بازی شگفت انگیز “گنگستر وگاس” گیم لافت برای اندروید به همراه دیتا
نسخه ی معمولی + مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید امروز 29 آذر 1394

Gangstar Vegas بازی فوق العاده زیبا و هیجان آور گنگستر وگاس از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را از آن خود نماید ! اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

  • دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند
  • امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده
  • ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود
  • لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز
  • دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف
  • ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و ما آن را در اختیار شما قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبالتان قرار بگیرد. نسخه جدید این بازی را بصورت تست شده و سالم در اختیارتان قرار می دهیم…

 تغییرات نسخه ی v2.3.1a :

*  اضافه شدن ویژگی های جدید
*  بهینه سازی عملکرد و ثبات در GPU های مختلف

 

دانلود Gangstar Vegas - بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Gangstar Vegas Android , Data File«بازی جدید گیم لافت Gangstar Vegas برای اندروید , Data«بازی سبک جی تی آ گرافیک عالی اندروید, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 482 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:48

Temple Run 2 v1.19.1 + Mod – بازی مهیج و پرطرفدار “فرار از معبد” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

Temple Run 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز فرار از معبد محصولی از کمپانی Imangi Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی عالی بوده و ان را به همه ی دوستداران بازی های ماجراجویی و هیجان انگیز پیشنهاد می دهیم! این بازی تا به امروز بیش از 170 میلیون کاربران از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است و امتیاز 4.6 پلی استوری را از ان خود کرده است. در این بازی که توانسه است جایگاه بازی پرندگان عصابی را بگیرد و جایگزین آن شود [!] شما در نقش شخصیت هایی جالب باید با پریدن و دویدن از معبد فرار کنید و امتیازهای موجود در طول مسیر را جمع اوری کنید تا به مراحل بعدی راه یابید. بازی در محیط های واقعی همچون صخره ها، جنگل و معادن صورت میگیرد و نهایت هیجان را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های بازی Temple Run 2 اندروید :

* گرافیک عالی و بهبود یافته نسبت به ورژن قبلی خود

* دارا بودن محیط هایی با کیفیت اچ دی و واقعی

* بودن موانع چالش برانگیز و بسیار سخت

* بودن دستاوردها و قدرت های مختلف موجود در بازی

* بودن کاراکترهای متنوع

* صدای هیجان انگیز

بازی زیبای Temple Run 2 نسبت به حجم بسیار کم خود (حدود 45 مگابایت) دارای گرافیکی عالی می باشد و ما امروز آخرین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

 تغییرات نسخه ی v1.19.1:

* اضافه شدن ویزگی های جدید زمستانی
* به  Frozen Shadows خوش آمدید !
* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک آن

 

دانلود Temple Run 2 - بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Temple Run 2 Android APK , NEW«بازی دویدن و پریدن محبوب جدید اندروید Apk«دانلود نسخه فول بازی Temple Run 2 اندروید , اخرین نسخه, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 498 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:43

Dolphin – Best Web Browser v11.5.3 All Versions – محبوب ترین و بهترین مرورگر وب اندرویدی
امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 100 میلیون دانلود از گوگل پلی
آپدیت December 20, 2015 – بیست و نه آذر 1394
دو نسخه Arm و X86 به صورت جداگانه

Dolphin – Best Web Browser از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین مرورگرهای وب اندروید می باشد که تا کنون بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از مارکت اندروید دریافت شده است! این مرورگر ساده، صفحات وب را با سرعت بالا و به زیباترین شکل ممکن به نمایش می گذارد و تجربه ی یک وبگردی جذاب را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد! همانطور که از اسم برنامه نیز مشخص است این مرورگر در گوگل پلی توانسته لقب بهترین مرورگر اندروید را از ان خودش نماید به گونه ای که با ان قادر خواهید بود صفحات وب را با سرعتی بسیار بالا بارگزاری کنید، ویژگی های برنامه چون مسدود کننده تبلیغات اینترنتی مزاحم، پشتیبانی کامل از صفحات وب اچ تی ام ال 5، پشتیبانی کامل از ادوبی فلش پلیر، امکان وبگردی به صورت مخفی، دانلودمنیجر عالی برای دریافت بدون مشکل فایل ها، دارا بودن پلاگین های مختلف و کاربردی، پشتیبانی از Gestures و غیره بدون شک شما را از داشتن یک مرورگر کامل و بی نقص بی نیاز می سازد. این مرورگر وب برروی همه گوشی ها و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود و می توانید از تمامی قابلیت هایش به رایگان بهره ببرید.

برخی از ویژگی های مرورگر Dolphin – Best Web Browser اندروید :

  • به اشتراک گذاری صفحات در شبکه های اجتماعی با یک کلیک
  • سوئیچ آسان بین صفحات باز شدن از سایت ها و وبلاگ های مختلف
  • قابلیت جست و جوی صوتی در اینترنت
  • دارا بودن پلاگین های جالب نظیر نمایش رتبه الکسا، روشنایی، مدیریت رمز عبور، جست و جو در YouTube و ...
  • باز کردن تب به تعداد نامحدود
  • دارا بودن دانلود منیجر اختصاصی برای مدیریت بر دانلودها
  • پشتیبانی از فلش و جاوا اسکریپت
  • اد بلاکر قوی برای مسدود سازی صفحات اینترنتی مزاحم
  • امکان وبگردی به صورت ناشناس و مخفی در محیط اینترنت
  • امکان همگامسازی اسان رمزها و اطلاعات با مرورگرهای دیگر
  • امکان سفارشی سازی محیط برنامه توسط کاربر
  • کاملا رایگان و بدون هیچگونه تبلیغات ازار دهنده

مرورگر وب قدرتمند و فوق العاده ی Dolphin – Best Web Browser با امتیاز 4.6 از 5.0 در پلی استور و دانلود بیش از 100 میلیون بار محبوب ترین مرورگر وب اندرویدی است! شما برای دانلود جددیترین و آخرین نسخه ی Dolphin – Best Web Browser به صورت رایگان و با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید

 تغییرات نسخه ی v11.5.3:

* اضافه شدن تم های مخصوص کریسمس ؛ رفع مشکلات دیگر برای افزایش ثبات + بهینه سازی های مختلف

 

Dolphin Browser Android

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Dolphin Browser Android«دانلود رایگان Dolphin Browser«دانلود مرورگر Dolphin Browser«نرم افزار وب بروزر دلفین اندروید«نسخه جدید Dolphin Browser, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 448 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:40

RunKeeper – GPS Track Run Walk Elite v6.0.0 – اپلیکیشن ورزشی و تناسب اندام اندروید
نسخه پولی و پرداخت شده به ارزش 39.99 دلار

Runkeeper – GPS Track Run Walk یک اپلیکیشن پرطرفدار با +50 میلیون کاربر از سراسر جهان در زمینه تناسب اندام برای اندروید می باشد که توسط استودیوی معروف FitnessKeeper, Inc در گوگل پلی عرضه شده است و هم اکنون قصد معرفی نسخه کامل و Elite آن را برای شما کاربران ایرانی آندروید داریم! این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با انگیزه بیشتر به فعالیت های ورزشی خود عمل کنید به عنوان مثال می توانید هگام دویدن، دوچرخه سواری و یا فعالیت های ورزشی دیگر میزان مسافت طی شده و سرعت حرکت را از طریق GPS دستگاه ثبت نمایید و اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد میزان فعالیت خود، میزان کاهش وزن در قالب یک نمودار و حتی میزان پیشروی اهداف را مشاهده نمایید. اگر برخلاف بنده از افرادی هستید که به فعالیت های ورزشی مثل دو، دوچرخه سواری و … علاقه دارید ؛ به هیچ وجه اپلیکیشن کاربردی Runkeeper – GPS Track Run Walk را از دست ندهید. همانطور که گفتیم ما نسخه پرداخت شده و کامل این برنامه را برای شما معرفی نموده ایم که تمامی قسمت هایش کار میکنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Runkeeper – GPS Track Run Walk اندروید:

  • نمایش سرعت، فاصله، ارتفاع، کالری مصرف شده و …
  • مشاهده مسیرهای از پیش تعیین شده برای شروع ورزش
  • انواع برنامه های آموزشی و مربی صوتی برای افزایش هیجان
  • امکان ادغام بخش موسیقی دستگاه با برنامه برای پخش موزیک
  • دارا بودن ویجت اختصاصی برای قرار دادن در صفحه اصلی دستگاه
  • در اختیار قرار دادن آموزش های مختلفی در زمینه کاهش وزن
  • به اشتراک گذاری فعالیت های خود با دوستان در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Runkeeper – GPS Track Run Walk هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین نسخه پولی و پرداخت شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و میتوانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید. ناگفته نماند که این برنامه تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است.

تغییرات نسخه ی V6.0.0:

* بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات برنامه.

 

دانلود Runkeeper - GPS Track Run Walk - برنامه ورزشی اندروید !

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : برنامه تناسب اندام, کاهش وزن, ورزشی رایگان اندروید , بهترین برنامه, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 416 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 23:37

Asphalt 8: Airboe v2.2.0k Original + Mod – جدیدترین ورژن بازی آسفالت 8 آندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
آپدیت جدید December 2015 – تست شده برروی LG G3

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airboe) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

در بازی آسفالت هشت همانند نسخه های پیشین با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و میتوانید با لغزش خودرو و رانندگی خطرناک مقدار بیشتری نیترو را به ماشین خود اضافه کنید. شما دارای 3 مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید، اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک میگردد! گرافیک بازی Asphalt 8: Airboe بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند!

برخی از ویژگی های بازی Asphalt 8: Airboe اندروید :

  • مسابقه هایی با هیجان بسیار بالا با پرش از ارتفاع
  • 47 خودروی فوق العاده زیبا با عملکرد بالا و جدید
  • اتومبیل رانی در خیابان های مختلف ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و …
  • وجود 8 فصل و 180 مرحله در حالت حرفه ای
  • صحنه ها و افکت های فوق العاده در هنگام تصادفات
  • امکان انتخاب اتومبیل های شرکت های معروف Fiat ، Ford ، Audi و BMW
  • پخش موسیقی های مهیج در حین بازی برای افزایش هیجان
  • ریزش برف و باران و گرد و غبار در حین بازی برای افزایش هیجان
  • خیس بودن خیابان های شهر توکیو برای جلوه های بسیار زیبا
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و یا وای فای
  • شبیه سازی دقیق و حرفه ای خیابان های شهر توکیو
  • گرافیک خارق العاده با جلوه های بصری خیره کننده

اگر طرفداران بازی‌های کمپانی بازی سازی گیم لافت و یا سری بازی های اسفالت و در کل بازی های سبک ریسینگ هستید، پیشنهاد می دهیم بازی شگفت انگیز آسفالت 8 (Asphalt 8: Airboe) را از دست ندهید و لحظه ای برای دانلود آن درنگ نکنید!

تغییرات نسخه ی v2.2.0k:

* اضافه شدن منطقه جدید : منطقه 15
* حالت جدید :  Race with 3 different cars in 1 single race
* اضافه شدن : 15 اتومبیل جدید
* رفع باگ های مختلف و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Asphalt 8: Airboe - بازی آسفالت 8 اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Asphalt 8, Airborne Android Apk , Data«بازی Asphalt 8 موبایل اندروید , Asphalt 8, Airborne 1,0,0«بازی آسفالت 8 اندروید منتشر شد , دانلود aPK و Data مخصوص اندروید«دانلود بازی آسفالت 8 اندروید , Asphalt 8, Airborne, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 798 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 18:36

Real Steel World Robot Boxing v20.20.50 + Mod Money – بازی هیجان انگیز و محبوب “مسابقات بوکس ربات ها” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا میشود

Real Steel World Robot Boxing بازی جدید در سبک بازی های مبارزه ای و اکشن با گرافیکی خیره کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به مسابقات بوکس جهانی روبات ها دعوت می کند! در این بازی شگفت انگیز شما می توانید با انتخاب یک ربات وارد رینگ مسابقات شوید و تا مرز قهرمان شدن و انتخاب بهترین و قدرتمندترین روبات پیش بروید! این بازی را به تمام دوستداران بازی معروف Real Steel که چند مدت پیش معرفی کرده بودیم پیشنهاد می دهیم و این بازی که پیش روی شماست جنگ های سخت تر، ضربات مشت قوی تر، ربات های جدید، گرافیک بیشتر و حالت چند نفره را با خود به همراه دارد تا در اسمارت فون شما تجربه ی مهیج ترین و لذت بخش ترین بازی های مبارزه ی ربات ها را به ارمغان بیاورد. در این بازی فوق العاده زیبا شما کنترل یک ربات را بر عهده خواهید گرفت و با شرکت در مسابقات مختلف و پیروزی به سطح ها و مبارزات بعدی صعود می کنید و هیجان برانگیزترین مبارزات را تجربه خواهید کرد.

برخی از ویژگی های بازی Real Steel World Robot Boxing اندروید :

  • در دسترس بودن 24 ربات قدرتمند از جمله Zeus ، Atom و Twin Cities
  • مبارزه در 10 مکان و منطقه متعدد و پر از شگفتی با ربات های غول آسا
  • چهار حالت گوناگون برای بازی کردن: قهرمانی، زمان حمله، مبارزه آزاد و مبارزه روزانه
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دوستان از طریق وای فای (Wi-Fi)
  • امکان سفارشی سازی ربات توسط بازیکن و افزایش قدرتن
  • دردسترس بودن دستاوردها و قدرت های یو پی اس برای قدرتمندتر شدن
  • دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری حرفه ای

ناگفته نماند که بازی هیجان انگیز Real Steel World Robot Boxing بر اساس فیلم Dreamworks’ 2011 طراحی شده است و بهترین بازی مبارزه ای را در اندروید شما به ارمغان می آورد! برای دانلود آن با ما همراه باشید … بازی فوق تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از آن خودش نماید.

 تغییرات نسخه ی v20.20.505 :

* اپدیت بزرگ با اضافه شدن ویژگی های کریسمس
* بهینه سازی هی مختلف و رفع مشکلات بازی

 

دانلود Real Steel World Robot Boxing - مسابقه بوکس ربات ها اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Real Steel World Robot Boxing Android Apk , Obb , FREE«دانلود بازی Real Steel World Robot Boxing اندروید همراه دیتا , لینک مستقیم, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 437 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 12:45

imo messenger v9.8.00000000025 – جدیدترین ورژن مسنجر معروف ایمو برای تماس های تصویری و متنی اندروید !
برقراری تماس های تصویری با کیفیتی بی نظیر !

imo messenger – ایمو مسنجر نرم افزاری محبوب و جالب برای برقراری تماس های صوتی، تصویری و متنی رایگان با دوستان و خانوادتان از سراسر جهان می باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است! این برنامه به صورت رایگان عرضه شده است و با پشتیبانی خود از مسنجرهای فیسبوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و یاهو مسنجر و غیره نسبت به برنامه های مشابه در رده ی بالاتری قرار دارد! اگر بخواهیم دو نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار اندروید در زمینه ی برقراری تماس های تصویری را نام ببریم نام دو برنامه اسکایپو ایمو می درخشد ؛ در این میان اسکایپ به دلیل پولی بودنش ممکن است انتخاب خوبی نباشد اما 100% رایگان بودن مسنجر ایمو و همچنین سرعت و کیفیت بالا در برقراری تماش هایش باعث شده این برنامه بیش از 500.000.000 (بله پانصد میلیون بار) تنها از گوگل پلی دانلود شود! در تست ما و استفاده از این برنامه برای برقراری تماس های صوتی با کیفیتیی عالی روبرو بودیم ؛ با اتصال وای فای سرعت 128 کیلوبایت این برنامه بدون هیچ مشکلی کار کرد و توانستیم تماسی واقعی و با کیفیت بالا را تجربه کنیم! اگر دوستی دارید که در خارج از کشور هست و یا امکان برقراری ارتباط حضور با او را ندارید همین الان ایمو را نصب کنید و تماس تصویری واقعی و عالی را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های برنامه imo messenger اندروید :

  • کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری
  • ارسال پیامک (پیام ها) با سرعتی بالا
  • قابلیت ارسال پیام های گروهی و چت گروهی
  • جستجوی تاریخچه چت
  • پشتیبانی از چت فیسبوک ، گوگل تاک ، اسکایپ، MSN ، ICQ  ، یاهو مسنجر
  • برقراری تماس های ویدئویی با کیفیت بالا با اینترنت سرعت کم حتی 3G, 4G
  • در اختیار قرار دادن صدها و هزاران استیکر فوق العاده برای استفاده
  • امکان اشتراک گذاری اسان عکس ها و ویدئوهای گالری
  • بهینه سازی برای گوشی ها و تبلت ها مختلف اندرویدی

برای استفاده از امکانات برنامه اتصال اینترنت مورد نیاز است و باید شماره موبایل خود را جهت تطبیق به برنامه معرفی کنید . آخرین و جدیدترین نسخه ی رسمی برنامه imo messenger را می توانید به صورت رایگان برای اسمارت فون خود دریافت کنید! بهتر است بدانید که این مسنجر در دو نسخه ی بتا و اصلی در گوگل عرضه شده است که نسخه بتا نسخه ازمایشی است و نسخه اصلی بهترین گزینه برای استفاده است پس ما تنها به قرار دادن نسخه اصلی و پیشنهاد شده بسنده کرده ایم.

 تغییرات نسخه ی v9.8.00000000025:

* برطرف شدن مشکلات مختلف و بهبود عملکرد + تقویت سیگنال برای دریافت اینترنت.

 

imo messenger - تماس و پیامک رایگان اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download imo messenger Android«برنامه تماس صوتی رایگان اندروید«دانلود مسنجر imo messenger اندروید«نرم افزار ارسال پیامک رایگان اندروید«نسخه جدید imo messenger, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 472 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 12:41

Photo Mate R2 v4.2 Donated – اپلیکیشن کوچک و ساده ولی قدرتمند ویرایش تصویر اندروید
نسخه پولی و پرداخت شده با قیمت 9.49 دلار

Photo Mate R2 یکی از بهترین، قدرتمندترین و گران بهاترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر برای سیستم عامل محبوب آندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد و شگفت انگیز آمده است تا تجربه ی کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه ی ادیتور عکس را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان بیاورد! این برنامه تمامی نیازهای شما از یک برنامه ویرایش عکس از جمله چرخاندن و برش تصاویر، ساخت انواع لایه های مختلف به صورت نامحدود، پشتیبانی از تمامی فرمت های تصاویر، ویرایش میزان وضوح تصاویر، توابعی برای برگرداندن تغییرات اعمال شده را شامل می شود و با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده به همراه ویژگی های دم دست این امکان را به شما می دهد که بهترین برنامه ویرایش تصویر اندرویدی را تجربه نمایید!

نرم افزار ویرایش عکس Photo Mate R2 بررروی همه ی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی +4.0 به راحتی نصب و اجرا خواهد شد و با آن می توانید به صورت باورنکردنی تغییرات مختلف دلخواه را برروی عکس ها اعمال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Photo Mate R2 اندروید :

* انتخاب میزان تاری، طول و عرض، صافی، روشنایی تصاویر توسط کاربر

* امکان ذخیره ی تصاویر ویرایش شده با تنظیمات مختلف از جمله فرمت دلخواه

* نمایش و رمزگشایی تمام فرمت های عکس ها از جمله تصاویر گرفته شده با camera-raw

* استفاده داز تابع EditingLayers برای تنظیم قسمت های خاصی از تصاویر شما

* امکان اضافه کردن متن های دلخواه برروی تصاویر به همراه توابع قدرتمند ویرایش عکس دیگر

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده با توابع دم دست با دو ستون در سمت راست و بالا

اپلیکیشن ویرایش عکس Photo Mate R2 هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 9.49 دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که ما امروز جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم!

 تغییرات نسخه ی v4.2:

* تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Photo Mate R2 - اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : برنامه ادیت عکس کامل آندروید ,4,0 , Photo Mate R2 Android, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 389 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 12:39

Emoji Keyboard -Cute,Emoticons Premium v1.3.0.0 Unlocked – صفحه کلید شکلک دار فوق العاده اندروید
نسخه پرمیوم، آنلاک شده و کامل با تمامی قابلیت ها

Emoji Keyboard -Cute,Emoticons یک صفحه کلید واقعا زیبا با +3000 شکلک متحرک و ثابت متنوع برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Colorful Emoji Keyboard به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز +10.000.000 بار نسخه رایگانش توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و هم اکنون برای اولین بار قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده آن را داریم! با ناستفاده از این کیبورد عالی شما می توانید از داشتن یک صفحه کلید پرامکانات با شکلک های جذاب ؛ لذت ببرید.  انواع ویژگی های کپی، برش و چسباندن ؛ نمایش کلیدها در ردیف های مختلف، کلیپ بورد برای کپی و چسابندن سریع متن ها، پیشنهاد کلمه های بعدی به صورت خودکار، شکلیک های آماده متنی و پشتیبانی از +30 زبان زنده دنیا باعث شده است که همه به سمت این کیبورد روی بیاورند! طراحی شیک این کیبورد با الهام از اندروید L به همراه +1000 تم متنوع باعث شده که همه از داشتن یک کیبورد شکیل لذت ببرند. اگر به دنبال یک صفحه کلید هوشمند هستید که تمامی نیازهای شما را از داشتن یک کیبورد کامل بی نیاز سازد ؛ تحت هیچ شرایطی نسخه پولی و کامل Emoji Keyboard -Cute,Emoticons را از دست ندهید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Emoji Keyboard -Cute,Emoticons اندروید :

  • بیش از 3000 شکلک های متحرک (GIF) و ثابت
  • نمایش شکلک ها در یک ردیف برای دسترسی سریع
  • تنظیم فونت، تصویر زمینه، ردیف و دیگر موارد کیبورد
  • بیش از 1000 تم واقعا زیبا و متنوع برای انتخاب و اعمال
  • طراحی شکیل با الهام از Android L Material UI Style
  • کلیپ بورد برای کپی متن های متعدد و چسباندن سریع
  • انتخاب تصویر مورد علاقه خود برای پس زمینه صفحه کلید
  • پشتیبانی از 30 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی

اپلیکیشن Emoji Keyboard -Cute,Emoticons را ما امروز حضور شما معرفی میکنیم که می توانید ان را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی V1.3.0.0 :

* اضافه شدن +1200 شکلک جدید و متنوع
* طراحی جدید برای پنل emoji
* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

Emoji Keyboard -Cute,Emoticons icon

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : صفحه کلید شکلک gif پرامکانات اندروید , Emoji Keyboard ,Cute Emoticons«کیبورد Android L Material UI Style با امکان سفارشی سازی زیاد, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 475 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 1:55

BlackPlayer EX v20.08 Patched – اپلیکیشن بی نظیر پخش موزیک مخصوص دستگاه های اندرویدی
نسخه پرمیوم و پچ شده با تمامی قابلیت ها بدون خطای لایسنس

BlackPlayer EX یک موزیک پلیر فوق العاده، متفاوت و کم نظیر از استودیوی KodarKooperativet برای اندروید است که با قیمت 2 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود. تا به امروز نرم افزارهای پخش موسیقی مختلف و معروفی را برای اندروید معرفی کرده بودیم که با استقبال عالی شما روبرو گردید و اما امروز قصد معرفی اپلیکیشن فوق العاده BlackPlayer EX را داریم که تمامی قابلیت ها و ویژگی های موزیک پلیرهای معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد. از ویژگی های عالی این موزیک پلیر همین و بس که 10 کالر اکسنت و 3 تم مختلف مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و تمامی انتظاراتی را که از یک موزیک پلیر انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن BlackPlayer EX اندروید :

  • 6 فونت مختلف برای استفاده + فونت پیش فرض دستگاه
  • نمایش اطلاعات کاملی از میزان ارسال بیت و دیگر موارد موزیک در حال پخش
  • امکان سفارشی سازی، مرتب سازی و حذف کلی Library
  • ویژگی جالب Zap برای کشف سریع موزیک های شما
  • در اختیار قرار دادن 3 ویجت شی کبرای صفحه اصلی دستگاه
  • دارا بودن تایمر خواب برای توقف خودکار پخش موسیقی
  • بخش آهنگ های محبوب هفتگی برای نمایش موزیک های محبوب شما
  • ویجت فوق العاده شناور برای کنترل آسان و سریع پخش موزیک
  • ویژگی های کاربردی کنترل از قفل صفحه، افکت های 3D و دیگر ویژگی های خارق العاده

اپلیکیشن BlackPlayer EX علی رغم پولی بودن و فروش خوبش توانسته نظر خریداران را به سمت خودش جلب نماید و امتیاز 4.6 از 5.0 را از آن خودش نماید. شما می توانید جدیدترین و اخرین نسخه موزیک پلیر عالی BlackPlayer EX را که به صورت 100% پچ شده و خطای لایسنس نمیدهد را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v20.08 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید
* بهینه سازی های مختلف و رفع باگ ها

 

دانلود BlackPlayer EX 2 - موزیک پلیر بی نظیر اندروید !

 

شهر آندروید...
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download BlackPlayer EX Android Apk , New Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 29 آذر 1394 ساعت: 0:55

لینک دوستان

خبرنامه